جان نثار ردپایت می‌كنیم

جان نثار ردپایت می‌كنیم

آقا بیا

 

آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد

                                          شاید دعای مادرت زهرا بگیرد

آقا بیا تا با ظهور چشم‌هایت

                                                 این چشم‌های ما کمی تقوا بگیرد

      آقا بیا تا این شکسته کشتی ما

                                        آرام  راه ساحل دریا بگیرد

   آقا بیا تا کی دو چشم انتظارم

                                                      شب‌های جمعه تا سحر احیا بگیرد

         پایین بیا خورشید پشت ابر غیبت

                                                   تا قبل از آن که کار ما بالا بگیرد

  آقا خلاصه یک نفر باید بیاید

                                                تا انتقام دست زهرا را بگیرد

 

 

جز خدا از پشت پرده،هیچ کس آگاه نیست

 

           چشم در راهیم اما قاصدی در راه نیست

                                                    جمعه هم آمد ولی آن جمعه دلخواه نیست

ما کجا و نورباران شب دریا کجا!

                                                        قطره در خواب و خیالِ جذر و مد ماه نیست

ما کجا و بارگاه حضرت خوبان کجا!

                                                        هر گدایی، لایق هم صحبتی با شاه نیست

        عشق، اینجا بین آدم ها غریب افتاده است

                                                      پایمردی کن برادر! یوسفی در چاه نیست
 
بارمان را آب برد و تازه فهمیدیم که

                                                  در بساط خالی ما، آه حتی آه نیست

       ریشه در خاکیم و دم از آسمان ها می زنیم

                                                         بت پرستانیم و مثل ما کسی گمراه نیست

     تک سوار قصه ها، یک روز می آید ولی

                                                           جز خدا از پشت پرده، هیچ کس آگاه نیست


آقا بیا که بخت دلم وا نمیشود

 

 

مجنون حریف غصه لیلا نمیشود

                                                     زخم فراق بی تو مداوا نمیشود

  فالی زدم به حضرت حافظ بازگفت

                                                       بخت همیشه بسته ما وانمیشود

         آب از سرم گذشت دراین موج بیکسی

                                                        ساحل حریف طعنه دریا نمیشود

        دلخوش به هیئتم که شنیدم حضور تو

                                                        جز در هوای روضه سقا نمیشود

            جان دو دست حضرت عباس جان مشک

                                                     آقا بیا که بخت دلم وا نمیشود


بيا دلم گرفته است

 

از انتظار خسته ام و يا دلم گرفته است؟

                                              تو مدتي است رفته اي , بيا دلم گرفته است

نگاه سرد پنجره به کوچه خيره مانده بود

                                       گمان کنم بداند او چرا دلم گرفته است

گذشتم از هزاره ها در امتداد دوري ات

                                             به ذهن من نمي رسد کجا دلم گرفته است

  به چشم خود نديده ام شکوه چهره ي تو را

                                             شبي بيا به خواب من , بيا دلم گرفته است


با تو روز من و روزگار مي گذرد

 اگر چه روز من و روزگار مي گذرد

                                                    دلم خوش است که با ياد يار مي گذرد

چقدر خاطره انگيز و شاد و رويايي است

                                              قطار عمر که در انتظار مي گذرد

به ناگهانيِ يک لحظه عبور سپيد

                                                  خيال مي کنم آن تک سوار مي گذرد

کسي که آمدني بود و هست، مي آيد

                                                بدين اميد، زمستان، بهار، مي گذرد

نشسته ايم به راهي که از بهشت اميد

                                           نسيم رحمت پروردگار مي گذرد

به شوق زنده شدن، عاشقانه مي ميرم

                                               دو باره زيستنم زين قرار مي گذرد

همان حکايت خضر است و چشمه ظلمات

                                                 شبي که از بَرِ شب زنده دار مي گذرد

شبت هميشه شب قدر باد و، روزت خوش

                                             که با تو روز من و روزگار مي گذرد


کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟

 اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري

                                       کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي

                                     اي آنکه در حجابت درياي نور داري

            من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟

                                       برعکس چشمهايم چشمي صبور داري

از پرده ها برون شد، سوز نهاني ما

                                          کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟

          در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت

                                       کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟

 




:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: مداحي , فاطميه 93 , محرم92 , اربعين ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : خادم الحسین
تاریخ : سه شنبه 19 فروردين 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شام چت در تاریخ : 1393/1/19/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز..وبلاگت عالی بود خیلی خوشم اومدی..اگه میشه به چتروم منم سر بزن..شام چـت..هر وقت بیای در اختیارم..SHAMCHAT.IR فقط منتظرما زود بیا ..مرسی بابت وبلاگه خوبت.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: